Розширюємо горизонти!
Відкриваємо нові сегменти споживчих ринків
Кращий день почати - це сьогодні!
ПОЧАТИ ЗАРОБЛЯТИ
Чи знаєте ви, що в споживчому ринку України частка інтернет комерції
СКЛАДАЄ ЛИШЕ 11%
Товарообіг України в інтернеті:
Зараз роздрібний товарообіг України виглядає так:
80%
Київ і область
20%
Решта областей України
8 з 10 жителів країни є вашими потенційними клієнтами і нашою цільовою аудиторією!
Ми відкриваємо
вам шлях до їхніх сердець і гаманців!
Nordship відкриває і розвиває фізичну мережу територіальних представництв по всій Україні, які забезпечують населення послугою замовлення товарів з доставкою до логістичної філії Norship або в поштове відділення, або до дому - службами кур'єрської доставки, в тому числі нашої власної.
Крім цього, в мережі працює маркетплейс Nordship.online.
Центральний Офіс Правовласника "NORDSHIP EU Ltd" знаходиться в Дубліні, Ірландія
Дочірнє підприємство «Нордшип-Україна», зі статутним капіталом 2 млн. грн., активно розвивається - вже відкрито 16 Територіальних Представництв і 1 регіональний офіс.
Скоро ми запустимо нашу логістику
  • Компанія «Нордшип-Україна» внесена до реєстру поштових операторів України під №44 і активно розвиває власний логістичний проект NORDSHIP Logistic
  • «Нордшип-Україна» бере на себе всі ризики інтернет-торгівлі та забезпечує 100% захист українського покупця.
  • У відповідності до частини шостої статті 8 Закону України «Про поштовий зв'язок», підпункту 30 пункту 4 Положення про НКРЗІ, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011р. №1067, Порядку ведення єдиного державного реєстру операторів поштового зв'язку, затвердженим рішенням НКРЗІ від 29.11.2016р. №623, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.12.2016 під №1679/29809, на підставі поданої компанією заяви НКРЗІ внесла до єдиного державного реєстру операторів поштового зв’язку інформацію про ТОВ «НОРДШИП - Україна», що надає нам право приймання, обробки, перевезення, доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів (після отримання відповідної ліцензії) на території України, крім території, визнаної тимчасово окупованою у відповідності до законодавства України, та території, на якій тимчасово не здійснюють свої повноваження органи державної влади України.
Наші ціна доставки і якість сервісу вас приємно здивують
Все, що від вас вимагається:
  • Бути готовим до роздрібних продажів та індивідуальної відправки товарів
  • Пройти нескладну реєстрацію і надати необхідні документи
  • Розмістити ваші товари на платформі
Розміщення товарів на платформі Nordship.online безкоштовне!
Комісія 0%*
Реєстрація скоро стане доступною
* Крім комісій банків при переказі коштів на ваш розрахунковий рахунок
Найпоширеніші запитання:
Як почати продавати з Nordship?
  1. Зареєструвати особистий кабінет на Електронному Маркетплейсе
  2. Акцептувати нашу публічну оферту
  3. Додати каталог товарів через свій особистий кабінет
  4. Готово!
Які документи від продавця потрібно надати?
    Для фізичних осіб-підприємців:

  1. Паспорт (сторінки 1-4, сторінка з актуальною реєстрацією місця проживання) або обидві сторони ID карти і виписку з демографічного реєстру.
  2. Довідка про присвоєння номера платника податків
  3. Виписка з ЄДР про державну реєстрацію
  4. Довідка з банку про відкриття рахунку.


  5. Для юридичних осіб - резидентів України:

  6. Виписка з ЄДР
  7. Опис з кодом доступу до електронної версії статуту на порталі Міністерства юстиції України
  8. Виписка з реєстру платника єдиного податку / ПДВ (при наявності)
  9. Довідка з банку про відкриття рахунку.
  10. Якщо документи підписує не керівник, а будь-яка інша уповноважена особа, - довіреність, що підтверджує його повноваження.


  11. Документи надаються в кольорових фото / скан копіях
Які потрібні супровідні документи на товар?

    При продажу товару ви зобов'язані видати покупцеві документ, який засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Документ повинен бути виданий покупцеві разом з товаром або відправлений йому на електронну пошту. Наявність такого документа необхідна покупцю для звернення до сервісних центрів для гарантійного обслуговування, а також для обміну або повернення товару.

    Для технічно складних побутових приладів продавець зобов'язаний також надати покупцеві гарантійний талон або інший документ, який його замінює. Термін гарантійного обслуговування повинен бути зазначений в документі, а також ми рекомендуємо вказати цей термін в картці вашого товару.

    На вимогу покупця надається сертифікат, що підтверджує належну якість продукції.